گزارش تصویری:انتقام ابابیل 3 با حضور سردار حسین الله کرم  و امت همیشه در صحنه دارالعباده یزد برگزار شد

یزدفردا:انتقام ابابیل 3 با حضور سردار حسین الله کرم  و امت همیشه در صحنه دارالعباده یزد  در جوار تربت پاک شهید همیشه جاوید    حمله نظامی شیطان بزرگ  به ایران اسلامی ،شهید محمد منتظر قائم  برگزار شد .
همایش ابابیل 3 با حضور سردار حسین الله کرم و جمعی از اقشار مختلف مردم استان یزد در جوار تربت پاک شهید محمد متظر قائم برگزار گردید . دبیر همایش ابابیل 3 در استان یزد گفت : این همایش برای سومین سال در یزد و با هدف تحلیل تاریخی تسخیر لانه جاسوسی - عملیات پنجه عقاب نیروهای دلتا - شهادت شهید محمدمنتظر قائم تا تهدیدات اوباما برگزار می شود .
محمد حسین محمد خانی در ادامه افزود : این همایش با سخنرانی سرهنگ لاور همراه شهید منتظر قائم تا پای هواپیما آغاز و سخنران دوم نیز دکتر حسین الله کرم از سرداران دفاع مقدس , فرمانده سپاه گیلان غرب در سال 58 - فرمانده اصلی عملیات طریق القدس - فرمانده انصار حزب الله کشور دارای دکترای علوم سیاسی و علوم دفاعی می باشد .
همچنین این همایش با همکاری مجموعه دانشجویی استان و کانون یاران صلح و دانشجویان دانشکده پیرا پزشکی شهید صدوقی می باشد و شرکت کننده ها غالبا دانشجو هستند و انشالله اگر خدا بخواهد برای سوم خرداد نیز برنامه ای به همین روال برگزار خواهد شد .


وی در پایان با اعلام اینکه سه نشریه نیز جهت این همایش منتشر و توزیع خواهد شد گفت : این همایش در سال 1385 با حضور سردار سعید قاسمی - شمقدری - خانم رجایی فر - سردار حاج محمود عظیمی نیا فرماندار کنونی یزد برگزار شد و سال جاری نیز سومین سالگرد همایش ابابیل برگزار می گردد که استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است .



گزارش تصویری:مسعود میرجلیلی خبر نگار یزدفردا




































































































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا